Pravilnik o vračilih

Imamo 30-dnevni pravilnik o vračanju, kar pomeni, da imate 30 dni po prejemu vašega artikla, da zahtevate vračilo.

Pravila

Če želite izdelek vrniti, mora biti v enakem stanju, kot ste ga prejeli, in v originalni embalaži. Potrebovali boste tudi številko naročila in podatke, da bomo lahko poiskali vaše naročilo.

Če ste kupili več kosov istega izdelka, ste upravičeni do povračila le za neodprte izdelke, ki jih želite vrniti.

Če ste odprli ali uporabili več kot en izdelek, niste upravičeni do povračila. Na primer, naročili ste dva izdelka, oba uporabili in nato zahtevali vračilo.

Da bi preprečili prevare, boste za vrnjene neuporabljene izdelke prejeli povračilo v višini 1 enote. Kako to izračunamo? Primer: Če ste se odločili vrniti 2 kosa, vam bomo povrnili 59,80 € - 29,90 € (primer cene 1 kosa) = 29,90 €. Stroški pošiljanja in stroški za plačilo se ne povrnejo. Tukaj prikazane cene so le primeri in se razlikujejo od naročila do naročila ter od promocije do promocije. Za izračun vedno uporabljamo cene, ki veljajo v času nakupa.

Če želite zahtevati vračilo, se obrnite na nas prek kontaktnega obrazca. Če bo vaše vračilo sprejeto, vam bomo poslali etiketo za vračilo ali se dogovorili, da jo brezplačno prevzamemo pri vas, in vam posredovali nadaljnja navodila o tem, kako ravnati.

Sodelujemo z različnimi izvajalskimi centri, zato izdelka ne vračajte sami, ne da bi nas prej zaprosili za navodila. V nekaterih primerih morda ne bomo zahtevali vrnitve izdelka, lahko pa vam povrnemo škodo v celoti.

Izdelkov, ki nam bodo vrnjeni, ne bomo sprejeli brez predhodne zahteve za vračilo. Mi ali naši partnerji ne moremo sprejeti vračil s storitvijo pošiljanja po povzetju. Ko je izdelek vrnjen nam ali našemu partnerju za izpolnjevanje, se začne 30-dnevno obdobje, v katerem bomo pregledali vrnjene izdelke, dokumentacijo in izdali povračilo na vaš način plačila.

Poškodbe in težave

Prosimo, da preverite vaše naročilo ob recepciji in nas takoj kontaktirajte, če je izdelek okvarjen, poškodovan ali če prejmete napačen predmet, da bomo lahko ocenili težavo in to naredili prav.

Izjeme/ nevračljive postavke

Na žalost ne moremo sprejeti donosov na prodajne predmete ali darilne kartice.

Izmenjave

Najhitrejši način, da zagotovite, da dobite, kar želite, je, da vrnete element, ki ga imate, in ko je vračilo sprejeto, naredite ločen nakup za nov element.

Vračila kupnine

Obvestili vas bomo, ko bomo prejeli in pregledali vašo vrnitev, in vas obvestili, ali je bilo vračilo odobreno ali ne. Če je odobreno, vam bomo samodejno vrnili prvotno plačilno sredstvo. Ne pozabite, da lahko traja nekaj časa, da vaša banka ali podjetje s kreditno kartico obdela in objavi tudi vračilo.

Zavračilo ali neprevzem paketa

Z oddajo naročila se sklene obveznost plačila za naročeno blago. Ko je paket odpremljen je stranka obveščena preko vnešenega ob naročilu e-mail naslova o odpošiljanju blaga in naročila ni več možno preklicati brez stroškov saj je strošek že nastal. Prav tako lahko stranka prejme tudi dodaten email od kurirske službe z podatki paketa. Blago je v posesti kurirske službe, ki za nas dostavlja blago. Kupec je od prejema sporočila o odpremi odgovoren za uspešno dostavo paketa in se sam dogovarja z kurirsko službo o dostavi paketa ali težavah le tega. V primeru, da se paket vrne prodajalcu lahko prodajalec zaračuna strošek pošiljanja paketa v obe smeri po veljavni ceni v spletni trgovini SWISS+POWER + administrativni strošek v višini 10 EUR.