Politika vračila
Imamo 30-dnevni pravilnik o vračanju, kar pomeni, da imate 30 dni po prejemu vašega artikla, da zahtevate vračilo.
Da bi bil vaš izdelek upravičen do vračila, mora biti v enakem stanju, kot ste ga prejeli, neuporabljen, z oznakami in v izvirni embalaži. Potrebovali boste tudi potrdilo o nakupu.
Če želite začeti vrnitev, se lahko obrnete na nas preko kontaktnega obrazca. Če je vaša vrnitev sprejeta, vam bomo poslali navodila o tem, kako in kje poslati vaš paket. Elementi, ki so nam bili poslani nazaj, ne da bi najprej zahtevali vračilo, ne bodo sprejeti.
Vedno nas lahko kontaktirate za vsako vprašanje o vrnitvi preko kontaktnega obrazca.
Poškodbe in težave
Prosimo, da preverite vaše naročilo ob recepciji in nas takoj kontaktirajte, če je izdelek okvarjen, poškodovan ali če prejmete napačen predmet, da bomo lahko ocenili težavo in to naredili prav.
Izjeme/ nevračljive postavke
Na žalost ne moremo sprejeti donosov na prodajne predmete ali darilne kartice.
Izmenjave
Najhitrejši način, da zagotovite, da dobite, kar želite, je, da vrnete element, ki ga imate, in ko je vračilo sprejeto, naredite ločen nakup za nov element.
Vračila kupnine
Obvestili vas bomo, ko bomo prejeli in pregledali vašo vrnitev, in vas obvestili, ali je bilo vračilo odobreno ali ne. Če je odobreno, vam bomo samodejno vrnili prvotno plačilno sredstvo. Ne pozabite, da lahko traja nekaj časa, da vaša banka ali podjetje s kreditno kartico obdela in objavi tudi vračilo.
Zavračilo ali neprevzem paketa
Z oddajo naročila se sklene obveznost plačila za naročeno blago. Ko je paket odpremljen je stranka obveščena preko vnešenega ob naročilu e-mail naslova o odpošiljanju blaga in naročila ni več možno preklicati brez stroškov saj je strošek že nastal. Prav tako lahko stranka prejme tudi dodaten email od kurirske službe z podatki paketa. Blago je v posesti kurirske službe, ki za nas dostavlja blago. Kupec je od prejema sporočila o odpremi odgovoren za uspešno dostavo paketa in se sam dogovarja z kurirsko službo o dostavi paketa ali težavah le tega. V primeru, da se paket vrne prodajalcu lahko prodajalec zaračuna strošek pošiljanja paketa v obe smeri po veljavni ceni v spletni trgovini SWISS+POWER + administrativni strošek v višini 10 EUR.